xxxxxx
Dobrý den, spadla jsem do kokainu. Důvodem počátku braní bylo obrovské prac.vytížení,podnikání,málo spánku atd. Snaha nabrat energii a vše zvládnout. Měla jsem kamaráda,který si takto "pomáhal"bez problémů. Proto jsem zkusila...Dnes po téměř roce zjištuji,že nejsem schopna fungovat bez této "pomoci". Zkoušela jsem nebrat v méně náročném pracovním období, ale prožívám šílené deprese,stavy úzkostí... vydržím vždy tak max.15 dní za pomoci podpůrných léků na spaní, a léků proti úzkosti (neurol, frontin). Existuje nějaká rada, návod, jak vše zvládnout sama? Netoužím po publicitě a nechci jít někam veřejně kvůli okolí..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, sama už jste to zkusila a nezvládla to. proto asi bude potřeba připustit si, že na to nestačíte, a že Vaše psychické zdraví je pro Vás důležitější než hrozba provalení Vašeho problému. Není mimochodem vůbec nutné, aby Vaše okolí vědělo, že navštívíte odborníka. Zdravotnická zařízení dodržují lékařské tajemství a je možné navštívit např. psychiatra v jiném městě. Bylo by dobré s psychologem či psychiatrem řešit příčiny, proč jste začala kokain užívat, a dočasně i např. vhodnou medikací úzkostné a depresivní stavy po jeho vysazení. Pokud budete mít zájem a napíšete, jaká lokalita by pro Vás byla bezpečná, ráda Vám zašlu nějaké kontakty.