Parlament a konopi
grower
Dobrý den,jak to vypada s konopim tetka?nekdem sem cet ze byl novy trestni zakonik prijat,ale nic sem stoho nechapal. no proste se ptam co mu udelaji za 2 kytky o obsahu thc 5-8% dekuji,

Odpověděl:
Dobrý den, ohledně vašeho dotazu jsem kontaktovala JUDr.Ing. Helenu Svatošovou z Právní poradny A.N.O., která se specializuje na právní aspekty drogové problematiky. Její odpověď vám přeposílám: "Nový trestní zákon dosud přijat nebyl a v nejbližší době nebude. V jeho návrhu se počítalo pouze s rozlišením sankcí za výrobu, držení apod. konopných a nekonopných drog, nešlo tedy o beztrestnost. O navrhované rekodifikaci se blíže dočtete v návrhu trestního zákoníku. Proces jeho přijímání můžete sledovat zde: http://www.psp.cz/sqw/historie.sqw?o=5&T=410 Aktuálně tedy platí platný trestní zákon, který postihuje výrobu, předávání, prodej další nakládání s omamnými a psychotropními látkami (sankce jsou odstupňovány dle množství, způsobu distribuce a následků) i jejich držení, jde-li o množství větší než malé. Orientační tabulku s tolerovaným množstvím naleznete např. na těchto stránkách http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=39 Držení množství menšího než malého je ovšem postižitelné dle přestupkového zákona. Za PP ANO Helena Svatošová"