Nápad
Lena
Dobrý den, chtěla bych se na něco zeptat... Slyšela jsem, že když člověk namočí, třeba jen na chvíli, cigaretu do skleničky s horkou vodou, tak se v ní znásobí nikotin a ostatní další látky, ale zvýší se tak, že člověk může po vykouření té cigarety i zemřít, protože neustojí takovou koncentraci takhle silných látek. Tak mě napadlo, jestli když bych namočila palici trávy do horké vody, jestli by se třeba zvýšil obsah THC? A jestli by se to potom dalo kouřit.. předem moc díky za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Heleďte, nejsem si jist, zda jste to správně pochopila - ono když si z pár cigaret uděláte čaj, můžete se otrávit nikotinem (nedoporučuju s tím experimentovat, smrt to není nic moc, dochází k obrně nervového sytému a nekonec k selhání dechového centra). Že by se v cigaretě objevilo více účinných látek po kontaktu s vodou se mi jeví jako alchymie (to je to jak ve středověku vařili zlato z olova a hledali kámen mudrců). Ale třeba mi něco uniklo. Z konopí ale nemá smysl dělat čaj, neboť se ve vodě nerozpouští, jen v tuku a alkoholu. stačí? :-)