Poradna Vsetín, Zlín
ENZO
Dobré ráno. Spadl sem do drog a hledám poradnu na Moravě. Nejblíž mám Vsetín. Žádám Vás o zaslání adresy nejbližší poradny. Nedělá mě to dobře už a potřebuju poradit ať sa toho zbavím. Už sem přestal na 2 a půl měsíce, ale zas v tom létat je tak snadné... Děkuju za brku odpověď. Naschle

Odpověděl:
Dobrý den, určitě je rozumné, že jste se rozhodl svůj problém s drogami řešit a chcete se o tom zajít někam poradit. S odbornou pomocí se vám to bude nepochybně zvládat lépe. Tady posílám adresy Kontaktních center ve Vsetíně a ve Zlíně, kde vám jistě budou nápomocni. Kontaktní centrum Klíč Občanské sdružení AGARTA Ohrada 1897, Vsetín, 755 01 telefon: 571 436 900; 737 451 756 Mgr. Jakub Olšák http://www.agarta.cz Kontaktní centrum, o.s. ONYX Gahurova 1563/5, Zlín, 760 01 telefon: 774 256 540 Mgr. Petr Netočný http://www.os-onyx.cz Držím palce a přeji hodně sil.