Pervitin,vztah,dítě?
vaxandrea
Dobrý den,už vážně nevím jak dál,tak se obracím na vás.S přítelem jsem skoro 5 let,nikdy to nebyl žádnej svatoušek,na začátku našeho vztahu kouřil hodně marihuanu,kterou potom omezil.Na jaře jsem otěhotněla,nebyla jsem si jistá,jestli si dítě vůbec nechat,ale přítel mě hodně podporoval a na miminko se těšil.Ted mám necelý 2 měsíce do porodu,přitel se před měsícem hodně změnil,domů skoro nechodí a když přijde,tak jen se vyspat po svý jízdě na perníku.Utrácí hodně peněz za automaty,do práce skoro nechodí.Když přijde domů,má strašný deprese,že se to s nim skoro nedá vydržet.Rika,že na dítě neni vůbec připravený,že chce žít sám,trpí i výpadkama paměti,kolikrát si nic z noci nepamatuje.Chtěla bych mu pomoc,k psychiatrovi jít nechce,semnou o tom mluvit taky nechce,dá se mu nějak pomoci?Nebo opravdu pomůže jen to,že se od něj odstěhuji a nechám ho v tom,at si to srovná sám?Předem moc Děkuji za odpověd.Eva

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, mluvit s ním a nabídnout mu odbornou pomoc už jste zkusila. A on říká své přání jasně - chce žít sám, nechce se starat o rodinu. Vím, že je hrozně těžké si to připustit, ale v téhle chvíli je asi rozchod nejlepší varianta. Jedině, že byste chtěla žít v domácnosti se závislým na perivitinu, dávat mu peníze na drogy a automaty, strachovat se, jestli se vrátí, bát se, čím Vás nakazí, a v tom všem ještě vychovávat dítě. Myslím, že se svým miminkem si zasloužíte mnohem lepší prostředí. Partner a otec dítěte by měl být matce kolem porodu a v péči o dítě oporou a rovnoceným partnerem, a ne jí ještě přidělávat starosti a práci. O vztahu Vás dvou - když odhlédneme od rodičovství - ani nemluvě...