prosba
Vyšus
Dobrý den, Obracím se na Vás s naléhavou prosbou týkající se mého bratra Michala. U Vás v SANANIMU pobýval v roce 2002 nebo 2003, pak odjel do USA a tam žije dodnes. Bohužel jsem se od jeho ženy dozvěděl, že znovu začal užívat heroin. Podrobnosti mi nejsou známy. Vím jen, že nechce aby se to dozvěděla rodina tady v ČR a tudíž je na tu dálku obtížné s tím něco dělat, navíc mám obavu, že se s námi nebude na toto téma chtít bavit. Napadlo mě, že by možná pomohlo, kdyby se našel někdo z protidrogové komunity, kdo Michala dobře zná a zkusil by mu zavolat anebo nám mohl poskytnout nějakou radu či konzultaci. Jediné jméno které mi zůstalo v paměti je Antonín Vápeník ze Želivské léčebny kde Michal pobýval dlouhou dobu. Ta byla bohužel zrušena a já nevím jak na něj sehnat tel. číslo. Nebo by se třeba našel někdo takový právě u Vás...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den. Kontakt na Michala Vápeníka Vám bohužel nedokážu zprostředkovat. Snažila jsem se najít nějaké informace na internetu, leč neúspěšně. Kdybyste věděl, kde přesně v SANANIMu bratr v letech 2002-2003 pobýval, mohla bych Vám poslat kontakt přímo na konkrétní zařízení. Už Vám ale nedokážu slíbit, zda najdete někoho, kdo by Vašeho bratra pamatoval, nebo mu zavolal. V tuhle chvíli Vám mohu poskytnou alespoň kontakt na Poradnu pro rodiče o.s.SANANIM (Café Therapy, Školská 30, 110 00 Praha 1, telefon: +420 739 268 527, +420 284 824 234), kde byste mohl s odborníky probrat, co Vás trápí, jaké máte možnosti, co dělat dál a co si od toho slibujete. Rozhodně však máte pravdu v tom, že takhle na dálku jsou Vaše možnosti velmi omezené a nebude to jednoduché. Držím Vám palce. Gabriela Koryntová.