tj fuk
potrebovala bych poradit, muj pritel je zavislej na pervitynu, byl 2x na cvokarne. jsme spolu jiz 5 let a porad nevime, cdelat. vydrzi max.mesic bez drogy. porad cekam, gdy stahnou lekarny z volneho prodeje chemii, ze ktrere se vsechno to zlo deje.. nevim c delat uy, nechodi Quli tomu do prace a vsichni jsme nestastni, ale mame ho radi. ja jsem se z toho dostala, ale dela mi tim taky "chute"

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli jste dřív taky brala drogy, tak víte sama dobře, že svalovat závislost na volný prodej modafenu je dost zjednodušující. Přítel bere drogy prostě proto, že mu to zatím nejvíc vyhovuje. Vyhovuje mu to víc, než chodit do práce atd. Jestliže mu nepomohla dvakrát psychiatrická léčebna, asi potřebuje některé věci ve svém životě změnit víc od základu. Taky možná potřebuje víc času, aby vyřešil některé problémy, které ho k drogám vedou. V tom případě by pro něj byla vhodná terapeutická komunita. Tenhle stav je pro Vás hodně nebezpečný, je jen otázkou času, kdy si s ním taky dáte.