pervitn a tehotenstvo
lilly2506
dobry den.PRED MOJIM OTEHOTNENIM SOM BOLA ZAVISLA NA PERVITINE AJ S PARTNEROM,SNUPALI SME HO SKORO KAZDY DEN OD KEDY SME SPOLU ZACALI CHODIT,VTEDY SOM MALA 16 ROKOV.V 18 SOM OTEHOTNELA ,PRVY A DRUHY TRIMESTER SOM PERVITIN BRALA POTOM SOM DOSTALA STRACH,CI SA MI NARODI ZDRAVE A ZIVE DIETA A NEJAK SOM SA PRINUTILA PRESTAT.NARODILA SA MI ZDRAVA A KRASNA DCERA,TERAZ BUDE MAT DVA ROKY A OKREM PRECHLADNUTIA A CHRIPKY ZATIAL VAZNEJSIE CHORA NEBOLA.CHCELA BI SOM VEDIET CI JEJ ESTE NIECO HROZI PO ZDAVOTNEJ ALEBO PSYCHICKEJ STRANKE.RADA BI SOM MALA VIAC INFORMACII O PERVITNE A JEHO UZIVANI V TEHOTENSTVE A JEHO NASLEDKOCH.DAKUJEM

Odpověděl: Jakub Minařík
Obávám se, že užívání pervitinu a následky na vývoj dítěte z dlouhodobé perspektivy budete hledat těžko. Pokud je potomek zdravý, tak máte štěstí, nejvážnější poškození se dějí v 1 trimestru, v období tvorby orgánů. Tak tam k defektu zdá se nedošlo. Do budoucna jsou možným rizikem poruchy učení, chování, duševní obtíže. Pravděpodobnost vážnější obtíží je malá, nicméně, je asi větší než kdybyste pervitin nebrala. Na vašem místě bych se však netýral, ani nezneklidňoval. Když budete úzkostná a přepečující abyste odčinila své viny, naděláte více škody než užitku. Lecos můžete zvládnout výchovou, ... Snažte se být matka a udržujte svůj duševní svět v harmonii. Držím palce a kdyby něco, napište. :-)