ELiška
Dobrý den je mi 13 let a moje máma je alkoholička vždycky tak jednou za dva ěmsíce tejden pije , neudrží se na nohou atd. mě to staršně vyčerpááv a pořád brečima mám záchvaty už třikrát se léčila naposledy nedavno ale asi 4 dny po léčení znova. Prosim Vás co mám dělat?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den Eliško, zkus najít ve svém okolí někoho, komu věříš a s kým bys mohla celou situaci probrat, s kým by sis o tom mohla popovídat. Třeba táta (i kdyby s vámi nežil), babička, děda, učitelka které věříš, psycholog ve škole, nebo tak někdo. Ty s mámou těžko něco zmůžeš, je potřeba, aby se o tvoje problémy začal starat někdo dospělý. Mámě řekni, jak ti je, ale zkus to udělat tehdy, když bude střízlivá, tedy ne, když se zrovna opila. To tě jen těžko bude poslouchat. Když ti bude hodně špatně, můžeš se kdykoli zadarmo obrátit na linku důvěry pro děti na telefon 116 111 nebo 800 155 555. Tam si s tebou hned v tu chvíli budou povídat o tom, co tě trápí.