bezradnost
jana
dcera mi utíká večer ven, nedá se sní vůbec domluvit je jí teprve 16 let, volám jí a vypíná si mobil, na koho se mám obrátit, ve škole to taky moc nezvládá...nevím si rady Jana

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím úplně, co je za chováním Vaší dcery a zda souvisí s drogovou problematikou. Nicméně, pokud mi napíšete více podrobností o tom, jak situace vypadá (co si myslíte, že je příčinou jejího chování, jak dlouho tato situace trvá, jaká je Vaše rodinná situace - zda je dcera jedináček, zda má sourozence, zda s ní žijete sama nebo ne, jaké měla/má dcera zájmy a co studuje...) a také odkud jste, mohla bych Vám lépe poradit a případně doporučit někoho z kolegů, na koho byste se mohla osobně obrátit a vše zkonzultovat, získat potřebné informace a podporu. Zatím přeji hodně štěstí a držím palce, aby se Váš vztah s dcerou změnil.