aaa
Dobrý den ve středu 29.10.jsem si šnupla pervitin a potom jsem si zakouřila konopí.4.11. mám jít na odběr krve a moči k lékaři,budou mi to brát kvůli štítné žlaze a kvůli zánětů kloubů,můžou zjistit že jsem užila nějaké drogy,když mi naně nebudou dělat přímo test?Jak dlouho se drogy drží v krvi a moči?DĚKUJI ZA ODPOVĚD

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud na ně nebudou dělat přímo test, tak užití drogy nezjistí. THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny