podezření na drogy u syna
Skalka
Dobrý den,mám podezření ,že můj syn bere drogy nevím jestli je to pravidelně,ale tento víkend jsem koupila tester na grogy a on se mě přiznal,že zkusil extázy.Vůbec nevím co mám dělat a na koho se obrátit.Je mu 18 let a chodi do druhého ročníku.Změnil se v chování a je v poslední době unavený.Doma se nám strácely věci které skončily v zastavárně. Slíbyl,že toho nechá, že to jenom zkoušel,ale nevím jestli su mu dá věřit Poradte co mám dělat. Předem děkuji S.J.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud je na něm viditelná změna a věci končí v zastavárně, asi bych nevěřila tomu, že jen zkusil extázi. Pravděpodobně v tom bude déle trvající problém, ať už s drogami, nebo třeba s automaty apod. Nenechala bych ho tedy tak snadno ze situace vyklouznout a uchlácholit Vás. Dejte si nějaká pravidla, jak bude doma i ve škole fungovat a co se stane, když ne. Hodně se s ním bavte o tom, jak žije, o drogách, o jeho problémech. Doporučovala bych Vám, pokud máte málo informací, navštívit odbornou pomoc, klidně i sama, bez něj, a probrat s někým nezávislým, jak v situacích postupovat. Na to není nikdy moc brzy. Pokud byste chtěla kontakt, napište, kde by to mělo být.