abcd
Dobry den jdu asi za tyden na preventivni prohlidku k memu lekari je mi 17 let a mam sebou dones ranni moc zajimalo by me jake testy se z te moce budou delat,napr. i testy na drogy??A take jak dlouho zustava v moci pervitin a thc?? neuzivam ho dene tak 2 krat do mesice dekuji a marihuanu kourim nekolikrat do tydne

Odpověděl:
Dobrý den, testy na drogy nejsou součástí standardního lékařského vyšetření. O tom, co vám z moči v rámci preventivní prohlídky budou zjišťovat, vás nepochybně bude informovat lékař, pokud se zeptáte. Jinak marihuana je z moči zjistitelná až 1 měsíc, pervitin max. 3 týdny od posledního užití v případě intezivního užívání. Při vámi popisované frekvenci užívání bych odhadovala u pervitinu tak cca 1 týden, u marihuany tak ty 3 týdny, možná i déle. Jen mě ještě napadá, že marihuana a hlavně pervitin mají i jiná rizika, než že se na to přijde v testech u doktora. Ale ty asi znáte. (Kdybyste si o tom chtěla ještě něco přečíst, můžete se podívat třeba do rubriky o drogách na těchto stránkách)