Do léčebny
anonym
Zdravim, potřebuju poradit jak postupovat.Jsem závislá na pervitinu a to tak,že moc.Denne beru a ani davka za 500kc mi nestaci.Rozhodla jsme se,že to musí skončit a udělala první krok tedy.Potřebuju ale poradit na koho se přesně obrátit když se chci lečit. Předem děkuji za odpověd

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že jste učinila moudré rozhodnutí, které určitě nebylo "jen tak". Co se týče léčby, nejlíp by vám na základě vaší aktuální situace poradili v nejbližším Kontaktním centru, kde by vám ji i pomohli zprostředkovat. Nepíšete, jak dlouho užíváte, kolik je vám let, jaká je vaše sociální situace, zdravotní stav atd. Toto všechno je třeba při výběru vhodného typu léčby zohlednit, neboť se tím výrazně zvýší šance na její úspěch. Pokud nevíte, kde je u vás nejbližší Kontaktní centrum, můžete se podívat na www.drogy-info.cz do rubriky "Mapa pomoci" vpravo a podle regionu si dostupné zařízení vyhledat. Kdyby s tím byly nějaké problémy, klidně znovu napište a uveďte region a my vám někoho doporučíme. Držím palce ať vám vaše odhodlání vydrží a léčba splní vaše očekávání. Hodně štěstí.