život bez pika
Barbora
Dobrý den, ani pořádně nevím proč Vám vlastně píšu. Asi je to tím že se někomu chci (potřebuji) svěřit, snad Vám to nebude vadit, či nějak Vás to obtěžovat. Je mi 20, studuji VŠ, jsem štastná, mám skvělého přítele, vše je OK. Můj přítel dříve bral pervitin, řekla bych že docela ve velké míře. jezdil na různe technoparty a měl tam pervitin, extraze. Vědela jsem to. To bylo ještě dřív než jsme se poznali. Potom mi o všem řekl a kvuli našemu vztahu toho nechal. Hodne mě to překvapilo, protože se to moc často nevidí. Ale byla jsem za to ráda. O jeho drogové minulosti jsme se moc nebavili, ale jednou jsem mu řekla že bych pervitin chtěla zkusit. Samozřejmě mi to vymlouval, ať nejsem hloupá. Pořád jsem o tom mluvila. Řekla jsem mu, že to chci zkusit s někým kdo o tom něco ví, kdo mi řekne co a jak a budu si s ním o tom moci popovídat. Nakonec mi tedy "podlehl" a souhlasil. Vyzkoušela jsem to.. a bylo to super. Jak jinak. Od té doby je vše jinak. Pokud to jednou někdo zkusí, tak si myslím, že už na to nemůže zapomenout. Neříkám že život bez toho je blbej nebo to není život, to určitě ne. Ale s tím je to "jiný". Ať už se jde na akci nebo je člověk doma. Snad mi rozumíte... Celý prázdniny jsme si takhle "užívali", ale zase to nijak nepřeháněli. Já jsem druhý den neměla žádný dojezdy, mohla jíst. Vše bylo okey. Pak sme se rozhodli že se na to vykašleme, protože za 3 měsíce prošňupat takovou pálku peněz na kterou ani nechci pomyslet...to se nedá. Nyní jsme se přestěhovali z maloměsta do Brna. jsme tu 2 týdny. Všude si čtu že lidi třeba i odněkud z Třebíče si připláceli aby měli piko z Brna. Chci taky. Ale zatím nejsou kontakty. Předtím jsme měli super týpka, ale bylo by fajn zase někoho takovýho najít. Nechci to brát pořád, ale třebas o víkendech nebo tak... Myslíte že je to blbost? Dá se to tak udělat? Vydrží to člověk? Pervitin je asi hodně o té psychice. Ani nevím jestli je tohle nějaký dotaz. Nemusíte mi odpovídat, jsou tu lidé, kteří Vaši pomoc pořebují víc. já jen chtěla vědět jestli je normální že na piko myslím 24h denně. Ale asi to normální není. Ale zatím abstinuji. Nijak dlouho... ale jsem čistá :) Děkuji za Váš čas pokud jste si to přečetli až sem. S pozdravem Barbora

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, skoro mi to chvíli připadalo, že se zeptáte, kde by se dal v Brně sehnat kvalitní pervitin...je vidět, že jste do té drogy opravdu zamilovaná. To, že na ni myslíte 24 hodin denně je něco, čemu se říká závislost. A jste v tom zřejmě až po uši. Zatím se ale zdá, že jste ve fázi, kdy jste touhle drogou úplně fascinovaná, tak nevím, jestli má smysl říkat Vám, co všechno přijde, když budete takhle pokračovat. Zřejmě to víte dobře od přítele, asi měl nějaký důvod s tím seknout. Pokud ne, přečtěte si dotazy lidí, kteří se už roky marně snaží přestat a přišli kvůli pervitinu skoro o všechno.