iveta
Můj 17 letý syn bere drogy.Věděla jsem že občas kouří marihuanu ala v poslední době se jeho chování prudce zhoršilo a přestal mít chut k jídlu,nic ho nebaví a má hodně žaludeční potíže.Mám velké obavy že z marihuany přešel na nějakou jinou drogu.Potřebovala bych vědět o nějakém dobrém zařízení pro drogově závislé,abych mu pomohla než bude možná pozdě.Jsme z jižních čech.Ale sám dobrovolně se určitě léčit nepůjde,tak prosím o radu jaké mám možnosti.Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, možná by syna měl vidět psychiatr, váš popis sedí spíše na depresivní poruchu, než na nějakou konkrétní látku. Může to souviset i s užíváním konopí a také - pokud se obtíže objevili v posledním měsíci - nastává podzim a mnoho lidí trpí sezonní depresívní poruchou. Jinak bych se závislostí syna (pokud se tedy jedná skutečně o závislost) obrátil na dětský detox nemocnice sv. Karla Boromejského v Praze a na zařízení Cesta Řevnice, které léčí dospívající. Nicméně, jistá míra ochoty se léčit je nezbytná. Jinak to nejde.