Pomoc s bakalářkou
barysek
Zdravím, mám velký problém a to bakalářská práce na téma drogové závislosti dospívajících, nemohl by mi někdo poradit jak začít,popř. zaslat nějaké materiály, nějak to nemůžu nakousnout, díky za vše sherlock007@seznam.cz

Odpověděl:
Váš dotaz odpověděla kolegyně Gabriela Koryntová, její odpověď vám kopíruji. "Dobrý den, zařízeních, která pracují s dospívajícími, je celá řada. Stejně tak i materiálů. Těžko Vám proto takhle na dálku poradit. Záleží hodně na Vás samotné/m a na tom, do jaké hloubky se ve své práci hodláte pustit a nebo, co konkrétně by Vás zajímalo. Takhle je téma velmi široké. Mohu Vám proto doporučit prostudovat si webové stránky www.drogy.net, www.drogy-info.cz, www.drogovaporadna.cz, www.odrogach.cz; dále pak stránky organizací, které s mladistvími a dospívajícími pracují, jako je např. www.prevcentrum.cz, www.sananim.cz (Terapeutická komunita Karlov, ale i jiná zařízení této organizace), http://www.nmskb.cz/ - (Dětské a dorostové detoxifikační centrum v Nemocnici Milosrdných sester sv.Karla Boromejského v Praze pod Petřínem) apod. Také si můžete vyhledat kontakty na nízkoprahové kluby pro mládež, které pracují s dětmi z ulice, u nichž je pochopitelně také vyšší riziko výskytu závislosti. Případně se obrátit na jiné organizace zabívající se prevencí užívání návykových látek. Potřebujete-li literaturu, mohu Vám doporučit obrátit se na www.sananim.cz - Drogové informační centrum a telefonicky si předjednat návštěvu knihovny. Zkuste se také podívat do univerzitních knihoven a vypůjčit si nějakou bakalářskou práci na podobné téma. V případě, že Vás práce s dospívajícími v oblasti závislostí skutečně odborně zajímá, nebo se jí chcete věnovat v budoucnu, můžete oslovit některou z uvedených organizací a požádat o pomoc, radu - s tím, že by pro ně samotné byla práce užitečná; případně se obrátit na katedru adiktologie na lékařské fakultě: www.adiktologie.cz. Stačí to pro začátek takhle? S pozdravem, Gabriela Koryntová"