stará otřepaná bota znovu nakopla..
myme
Experimentátor a bytost toužící po poznání všemožných stavů se zase nedokázal ovládnout. Tři roky téměř jsem abstinoval po tříleté nepravidelné šňůře braní P. Vyhrál jsem milióny vnitřních sporů a nashromáždil nepřeberně poznatkůo tom,jak se uvnitř ovládat a válčit proti smrti..bohužel předevčírem jsem byl na akci..spolknul dvě xtc a k ránu už jsem jen na podstrčené ___ byl schopný zaregovat šňupnutím. Vím,že se to stává,říká se tomu relaps a k abstinenci to mnohdy patří,jen jsem vážně nečekal,že to na mě takhle dopadne.Nejsem od rána schopnej myslet na nic jinýho,násilím se přemáham a jsem zoufalej z pocitu že jsou tři roky v pr**li díky tomu,co jsem neuhrál..na detox už nechci..myslim že jeden v životě mi stačil,ale je tu pořád ta skutečnost,můete mi trochu poradit,nebo trochu nasměrovat.Byl bych vděčnej,jako za nic jinýho..díky.. me

Odpověděl:
Dobrý den, ty tři roky abstinence rozhodně nejsou ztraceny. (A v případě, že se jedná o jednorázové selhání, nebývá ani potřeba pobyt na detoxu). Nepíšete, zda jste začal abstinovat sám nebo jste byl někde v ambulantní či pobytové léčbě. Pakliže ano, doporučuji toto zařízení kontaktovat a oni vás na odbornou pomoc nasměrují. Pokud ne, napište znovu a uveďte region, my vám někoho doporučíme. Víte, opravdu není třeba to brát jako tragédii, je to tak jak píšete - i relaps k abstinenci mnohdy patří. Je však potřeba s tím nějak dále pracovat, dobrat se jeho příčin, ujasnit si pro vás rizikové situace a stavy, abyste se mu v budoucnu dokázal vyhnout. Z toho, co jste napsal, bych např. jako velmi rizikové vnímala návštěvy "akcí", kde se drogy berou a zejména experimenty s extází. I ta totiž může pervitin obsahovat a i kdyby ne, užití jakýchkoli drog včetně alkoholu (nejen stimulačních) s sebou nese riziko, že se v pervitinu znovu "rozjedete". (A nebo v něčem jiném). Berte svou současnou situaci jako varování, že všechno tak úplně pod kontrolou nemáte, a jako příležitost své schopnosti udržet abstinenci posílit. Přeji hodně štěstí a když tak se ozvěte.