MDMA v krystalech
C_
Dobry den,vcera jsem si vzala MDMA v podobe jemneho ciste bileho prasku.Muzu se zeptat jaky je rozdil mezi MDMA v tapletach a MDMA v tomhle prasku?Je neco silnejsi a o kolik???Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, záleží kolik toho bylo a v jaké koncentraci a ve srovnání s tabletou s jakým obsahem účinné látky? Vzhledem k nelegalitě substance, neprochází žádnou kontrolou a dose může být od 0 do x mg a s příměsemi od neúčinných, přes aktivní (ketamin) až po vysloveně nebezpečné (DOB). Váš dotaz je tedy nezodpověditelný, pokud nemáte vzorek látky. Vzhledem k časovému odstupu ani toxikologie z tělních tekutin nebude nejspíše moc platná. Možná se zkuste zaměřit na to, jestli s užitím byli spojeny nějaké obtíže a v případě že ano tak jaké, a ev. se je pokusit řešit. :-)