co jsem to mela??
hloupa holka
Dobry den, vcera jsem se byla podivat na party. Snazila jsem se sehnat nejake drogy jako tablety, kokain nebo tak. Nejaka slecna mi rekla, ze bohuzel nevi o nicem takovem, ale ze ma neco jineho. Ptala jsem se co mi to udela. Rekla, ze to je jako kdyz jsem hodne hodne opila. Ja i pres to, (a asi prave proto), ze uz jsem nalita byla, jsem si to snupla (bily prasek) a opravdu jsem byla hondne hodne. Moc si toho pak uz nepamatuju .. Jak jsem uplne v pr***i, pak me vyhazujou z klubu a ja delam sceny, zvracim. Bylo to fakt divny a opravdu jako pri hodne sily opilosti, pritel mi pak rikal, ze jsem nemohla ani chodit. Tak by me zajimalo co jsem to mela??!!! Diky za odpoved.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, ve svém dotazu popisujete velmi riskantní zkušenost z předchozího večera, kdy jste v opilosti!!! užila neznámou látku!!!. Průběh intoxikace zhruba odpovídal informacím, které jste o něm dopředu získala. Vybavujete si silný stav opilosti, zvracení, scény, vyhození z klubu - některé věci si nepamatujete vůbec. Přítel Vám vyprávěl, že jste ani nemohla chodit. Podle popisu průběhu intoxikace Vám nejsem vůbec schopná říct, o jakou látku se mohlo jednat. Pravděpodobně však půjde o domácí výrobu, k níž se zpravidla užívají tlumící léky (proti bolesti, na uklidnění apod.). Mohlo by se jednat o látku podobnou opiátům - u nich probíhá zejm. první intoxikace velmi obdobně - stav jako v opilosti, zvracení, pocity, že nic není třeba řešit, někdy ale i návaly agrese. Vzhledem k tomu, že jste látku kombinovala s alkoholem, nelze přesně říct, jaký účinek by na Vás měla látka užitá samostatně, tedy za střízliva. Pokud nehodláte vyhledat autora zmiňované směsi, nebo dotyčnou slečnu a vzorek poslat na rozbor, pravděpodobně se nikde víc nedovíte. S pozdravem, Gabriela Koryntová.