pervitin
o.ala
Dobrý den p.Marečková,děkuji za odpověd a jsem ráda,že jste mi odpověděla tak jak jsem to asi čekala,,,potřebovala jsem slyšet,nebo si přečíst,že manželova nenávist a averze je pochopitelná,,sice si myslím,že to přehání,,třeba si nesedne tam kde seděl syn,hnusí se mu to -prý se štítí,ale je fakt,že jsem se dost kvůli synovi zadlužila,atd.vždyt to určitě znáte.Já nevěřím na pomoc psychiatra,protože ted tam ležel párkrát a vše jsem mu řekla,jak se syn ke mě chová,jak mu pomáhám,atd,ale nepomohl mi před ním ani jemu neřekl,že to třeba není správné,,dal mu jen léky,utlumil ho a mě řekl,že záleží na mě,jako na matce,co udělám,,nedal mi žádnou radu,odpověd,nic.A to syna dobře zná a ví jak se vše u nás děje,ale opravdu ani jemu nějak mimo léků nijak radou nepomohl.Jsem jak počasí,já vím,,jednou se syna zastávám a když se pak ke mě chová hnusně,zrovna jako dnes mi nadával do mrtek a abych chcípla a chtěl mě uhodit,,jsem z toho ted špatná,už od rána brečím,mám špatné svědomí vůčí manželovi,dceři,mají pravdu,,syn se ke mě chová jako ke šlapce,která mu vydělává prachy na živobytí,atd.Chvíli je normální,ale já se popravdě taky nedokážu někdy udržet a když mu denně domlouvám a on slíbí,že pude do práce a pak se mu nechce vstávat,tak začnu vyvádět a pak i nadávat.Je toho na mě za těch 5 let už moc,,když ho vyhodím,stejně tady bude oxidovat,,zavoláte policajty a ti ho zbijí,jako minule,tak kam se mám obrátit,,,už nemůžu,přemýšlela jsem,že pudu z domu já,,když tu nebudu já,nebude tu ani on a muž a dcera budou mít klid,,obětovala bych se z lásky k nim,,vše dusím v sobě,manželovi o tom mluvit nemůžu,a nikoho jiného nemám,,,tak se smažím ve vlastní štávě,,,tolik moc bych chtěla aspon chviličku vstávat a chodit spát v klidu,,aspon pár dní,,dělám směny,,třeba i 6-7 nočních v kuse,jsem unavená,pak doma musím fungovat,,když tu nebyl syn,manžel mi pomáhal se vším,ted už ne,,ani dcera,,ta mě ted nenávidí,za to,že musí trpět bráchu fetáka,který jí občas něco ukradne a pro klid raDĚJI NIC NEŘEKNE PŘED MUŽEM,,,ANI NEVÍM,PROČ SEM ZASE PÍŠU,,,JSEM TOHO PLNÁ A CHTĚLA BYCH KŘIČET O POMOC,ALE VÍM,ŽE TU NIKDO NENÍ,KDO BY MI POMOHL,,,NĚKDY SI PŘEJU,ABY SYN UMŘEL,,VĚŘTE MI,JSEM TAK VYČERPANÁ,ŽE UŽ NEMÁM SÍLU NA NIC A VŠE SI NECHÁVÁM LÍBIT,NADÁVKY,URÁŽKY,PLIVÁNÍ,ATD.nĚKDY SI ŘÍKÁM,ŽE BY MI BYLO LÍP,KDYBYCH TU NEBYLA,,,TAK SE NEZLOBTE A S POZDRAVEM,,ALENA.

Odpověděl:
Dobrý den, z vašich dotazů je patrné, že je toho na vás opravdu hodně a ve vaší situaci by odborná pomoc a podpora určitě měla smysl a opodstatnění. Píšete, že jste s návštěvou u psychiatra nebyla spokojená. Vždy ale lze vyhledat jiného lékaře, jehož přístup by vám vyhovoval. Každopádně bych vám doporučila vyhledat poradnu poskytující pomoc rodinám a blízkým závislých. Mají s řešením situací, jako je ta vaše, bohaté zkušenosti a na takovéto problémy se specializují. V Praze je to například: Praha 2, Občanské sdružení Anima pro péči o rodiny závislých Ambulantní program Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 238 nebo Poradna pro rodiče o.s.SANANIM Café Therapy Školská 30 Praha 1 telefon:739 268 527, 284 824 234 Přeji hodně sil.