Jak se z toho dostat ?
Vv
Asi před rokem jsem se dostala k drogám .Rodiče to neví a nevím jak jím mám říct že mi sice ještě není 15 ale beru drogy .S rodiči moc nevycházím a asi před rokem mi zemřela kamarádka při aoutonehodě a všichni mysleli že je to moje vina..tak jsem se dostala k drogám...nevím jak s tím přestat ..co mám delat ?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, děkuji, že jste se ozvala. Určitě to chtělo kus odvahy. Píšete, že Vám ještě nebylo patnáct let, ale už berete drogy. Dáváte to do souvislosti s událostí, která je asi rok stará. Tehdy zemřela při autonehodě Vaše kamarádka a všichni si mysleli, že to je Vaše vina. Teď jste v situaci, kdy byste chtěla rodičům říct, co se děje. Potřebujete pomoct. Ale bojíte se. S rodiči teď moc nevycházíte a nevíte, jak jim říct, co se děje. Vyhledáte-li odbornou pomoc, nevyhnete se - vzhledem k Vašemu věku - prozrazení. O Vaší situaci budou pracovníci muset informovat rodiče. Nicméně obrátíte-li se na nějaké zařízení, mohou s Vámi situaci probrat a dopředu promyslet, jak s rodiči navázat kontakt a jak jim říct, co se děje. Dokonce by bylo možné pozvat je do onoho zařízení na společné setkání. Dokud jste anonymní - jako třeba takhle přes internet - je to jenom na Vás. Jakmile navštívíte odborníky, přestanete být na řešení sama. Ale také se řešení nevyhnete! Držím Vám palce, přeju hodně odvahy a kdybyste stála o kontakt na nějaké zařízení ve Vašem okolí, napište odkud jste a někoho Vám doporučím. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Budu ráda, když mi dáte vědět, jak jste se rozhodla.