přiznání dcery k pervitinu:-(
lenka
nevím co mám dělat,jen sedím ,nejsem schopná ničeho,jen brečím..přiznala se že ho šňupe ale našla jsem u ní stříkačku-prý nepoužitá,lžičku s měrkou,brčko...je jí téměř 18..teď tu jen leží,nemytá,je jí všechno jedno,prý odejde z baráku,nechala studia...připadám si strašně bezmocná...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, omlouvám se předem, že jsme pro velký počet dotazů nebyli schopni zareagovat pružněji na ten Váš. Situace se za týden jistě nějak vyvinula. Proto byh Vám nerada psala všeobecné poučky, když nevím, co se dělo dál. V každém případě pokud jste na takovou situaci sama, je velmi těžké ji zvládnout. Proto bych Vám doporučovala navštívit osobně centrum pomoci rodinám závislých, kde byste se dozvěděla, co potřebujete a také si mohla s někým promluvit o tom, jaké jsou další možnosti. Nápomocná by Vám mohla být www stránka www.odrogach.cz, oddíl "pro rodiče", kde se dozvíte mnoho praktických rad. Případně napište znovu, jak se věci mají, pokusíme se tentokrát odpovědět o dost dříve.