patologický hráč
xxmichellexx
Dobrý den, v rodině máme patologického hráče, který konečně se sám od sebe chce léčit. Bohužel patologickým hráčem je už několik let a podle mého ambulantní poradna mu nepomůže, a to i na základě toho, že již má za sebou léčené závsisloti na alkoholu (dlouhodobě neúčinné). V Bohnicích mají plno, je možné získat nějaký kontakt na jinou léčebnu v Praze či v jejím okolí? V bohnicích mi neodpověděli. Děkuji moc

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, máte pravdu v tom, že tématu patologického hráčství, nebo-li gamblingu, se u nás nikdo moc nevěnuje. Pan MUDr. Nešpor, který pracuje právě v Bohnicích, patří k největším kapacitám na tuto problematiku u nás. Proto bych Vám doporučila obrátit se s radou přímo na něj - nechte se na něj přepojit z centrály Psychiatrické léčebny Bohnice (www.plbohnice.cz, tel.284 016 111). A kdybyste neuspěli tam, zkuste kontaktovat Denní psychoterapeutické centrum Ondřejov (www.ondrejov.cz tel. 241 442 793). Bohužel nevím, odkud jste, abych Vás odkázala na konkrétní místo. V republice by se měli gamblera ujmout de facto v každé psychiatrické léčebně. Nicméně jste-li z Prahy, spádově patříte do Bohnic. Znamená to, že by se dotyčný hráč musel telefonicky nahlásit do pořadníku k nástupu do léčby a počkat, až bude v Bohnicích volno. Stačí Vám to takhle? Kdyby byl problém, napište znovu. S pozdravem, Gabriela Koryntová.