drogové testy
mimi
Chtěla bych se zeptat jak dlouho po požití marihuan a pervitinu mi zo zjistí. Jak to je když mi budou dělat testy z moči, z krve, z vlasů a pomocí papírků. Předem dík za odpověď..

Odpověděl:
Dobrý den, pervitin lze z moči zjistit maximálně 3 týdny, z krve 1 až 3 dny, ze slin a potu 1 až 3 dny po posledním užití. THC je zjistitelné z moči max. 1 měsíc (vyjímečně i déle), z krve cca 2 týdny, z potu a ze slin také do dvou týdnů po posledním užití. Doby, které zde uvádím platí pro intezivní a dlouhodobé předchozí užívání. V případě občasného užití nebo jednorázového experimentu jsou tyto doby samozřejmě kratší. Záleží také na typu použitého testu a individuálním metabolismu organismu. Z vlasu lze užití drog zjistit nejdéle - řádově měsíce, ale jedná se o poměrně drahé a náročné testy, které se používají zřídka (např. kriminalistika, soudní lékařství).