tlak?
alibaba
1. jak ovlivňuje THC tlak? Při požití se obvykle zvýší tep, ale znamená to, že i tlak? (někdo mi kdysi říkal, že to nesouvisí) A celkový dlouhodobý dopad na kardiovaskulární systém? 2. 10 let chodím v sezoně na lysohlávky (nasušené si dám za půl roku, takže mám cca 20 "zážitků". Občas se mi ale stávalo, že se mi tep (a dech) zrychlí až příliš (a dlouho) z čehož začnu mít strach, který mne mírně paralyzuje a trip zkazí (asi bych to nenazýval bad trip, o žádné "psychopropady" se nejedná) Poradíte třeba nějaký lék proti náhlým stavům úzkosti, či jiné řešení? (bez nutnosti receptu od lékaře:) Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Dochází k akceleraci pulsu i ke zvýšení srdečního tlaku. Dlohodobý dopad může být nepříznivý, podobně jako u jiných látek které takto ovlivňují kardiovaskulární systém - může docházet k poškození cév, srdečním arytmiím, ... Z praxe se s tím ale příliš nesetkávám. Problém může nastat u osob s ischemickou chorobou srdeční - dojde k prohloubení ischemie myokardu. 2. Léky, které byste postřeboval jsou kompletně na předpis. Osobně u pacientů používám 1 tabletu Trimepranolu při tychykardii a 5-10 mg diazepamu při úzkostných atakách. Obvykle to stačí. Kdybyste si tyhle léky sehnal, tak s Trimepranolem opatrně.