Detoxikace
M.xxx
Dobrý den.Chtěl bych se zeptat jak se člověl může sám co nejúčiněji detoxikovat v co nejkratší době aniž by to musel říci lékaři po užívání pervitinu.Budou něco platné produkty typu Denoxinal atd?Minulý týden jsem udělal hroznou hloupost a tuto drogu si vzal.Od té doby jsem nějak mimo...unavený...malátný...střevní problémy už přešly.Výsledky u doktora na plno věcí jsou v pořádku..krev mám prý ukázkovou..prostě všechno ok ale já nejsem schopný cokoliv normálně dělat.Prostě jsem mimo ...Děkuji za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pervitin lze detekovat v organismu po jednorázovém užití cca do týdne, déle jen při intenzivním a dlouhodobém užívání (až do tří týdnů). Pokud jste byl u lékaře a výsledky vyšetření nepotvrdily žádné zdravotní obtíže, tak bych na Vašem místě zvolila pokud možno zdravý životní styl - pestrou zdravou stravu, dostatek spánku a vyhnutí se drogám, aspoň na čas včetně alkoholu. Když dopřejete tělu odpočinek, tak by se mělo bez vážnějších potíží spontánně zregenerovat. Pokud chcete, můžete to podpořit i bylinnými přípravky a podobnými produkty, ale výraznější zlepšení s jejich použitím asi moc nezaznamenáte. K tomu, co popisujete, mě napadá, jestli užití pervitinu nevyvolalo spíše potíže psychického charakteru než fyzického. Obvykle únava, malátnost, nesoustředěnost nebo nějaké úzkostné stavy po pár dnech odezní samy. Fyzické příznaky, které jste prožíval, tak možná byly také spíše psychosomatického charakteru, což potvrzují i dobré výsledky lékařského vyšetření. Uvidíte po pár dnech, zda se to zlepší. Pokud by se to nelepšilo ani třeba po deseti nebo čtrnácti dnech od užití drogy nebo to dokonce mělo tendenci se zhoršovat, tak znovu napište. Možná by pak stálo za to vyhledat někoho z odborníků, nejlépe psychiatra... Zatím zkuste vyčkávat a když by byl nějaký problém, tak určitě napište. Držím palce.