Marihuana a odvykání
Honza
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, užívám marihuanu už asi cca 8let, poslední dobou(cca 3roky) kouřím dosti tak cca 4-6jointů denně. Rozhodně mi to nedává to co dřív, ale zůstal mi návik, potřeba to kouřit, zkoušel jsem sám přestat, ale bohužel mě touha po marihuaně tak do týdne dostala. Pokusů bylo několik. Nevím zda bych měl někam třeba zkusit docházet, nebo to můžu zvládnout sám,(samotnému se mi to zatím nepodařilo). Mám pocit že mi to spíš více bere než dává, ale nenechá mě to jenom tak přestat. Budu rád za jakoukoliv pomoc. Děkuji za pochopení, trpělivost a odpověd. Honza

Odpověděl:
Dobrý den, Honzo, myslím, že vyhledat odbornou pomoc je ve vašem případě moudré rozhodnutí. Sám píšete, že jste se sám několikrát pokoušel přestat a nešlo to. Marihuanu kouříte dlouho a intezivně a nelze se divit, že vám to dělá problémy. Sdružení SANANIM má v Holešovicích dvě zařízení. Jedno z nich je Kontaktní centrum v Osadní ulici, to je určeno spíše aktivním uživatelům "tvrdých drog". Druhé je Denní stacionář, který poskytuje ambulantní léčbu, a to i uživatelům THC. Sídlí v Janovského ulici 26, telefon 220 803 130, 266 711 211 a myslím, že by to mohla být pro vás ta správná volba. Tak se nerozpakujte a domluvte si u nich konzultaci. (Klidně můžete říci, že kontakt jste dostal tady na drogové poradně.) Budu držet palce a věřím, že se vám povede se s problémy vypořádat.