vztah na pervitinu
najamysikovska
dobry den, jsem naprosto zoufala,pres slzy skoro nejde psat!Je mi 27,pet let beru nitrozilne pervitin,ne denne,me uzivani nema rad,co je pro me prioritou-to,ze musim vedet,ze kdyz budu chtit,tak mam,jako,ze ho u sebe muzu mit treba i 14dni a nevzit si,chtela bych to mit jako vetsina mych znamych,ze kdyz je tak je a kdyz ne,tak se nic nedeje,to nechapu:(.prestat jsem chtela mockrat,ale nevyslo to,rodina za mnou plne stoji,pokazde!ale ja beru dal,jenze je to cim dal horsi,myslim me chovani.priklad-mam psa o ktereho jsem se postarala at jsem na tom byla jakkoliv a i toho jsem ted dala byvalemu priteli a uz je u nej mesic,to bych si jeste nedavno nedokazala predstavit:(nebo jsem prestala chodit k babicce,driv jsem tam chodila temer denne,babicku miluju a stejne tam nejdu.ted to hlavni-mela jsem dva vaznejsi vztahy,od doby co fetuju.prvni hned od zacatku brani,je to spoluzak z gymplu,co se dostal do drog,ale je z nich venku,diky lecebnam,komunite a chranenemu bydleni.zacali jsme spolu po 14dnech co se vraitl z chraneneho bydleni z prahy.stykame se spolu stale,uz ne jako partneri nebo-tezky vysvetlit to po pismenkach...rekla bych,ze on stale doufa,ze prestanu a budem spolu,myslim,ze se k sobe jinak hodime moc.A ja nejak s timhle vedomim,blbnu dal,ale o to hur,ze si zacinam vztahy.No a pred dvema mesici jsem poznala muze-je mu 40 a je to rom,taky bere pervitin,bral 8let heroin a z nej uz je deste let venku.prvni mesic byl tezky,podezrivala jsem ho z ruznych veci-to pervitin umi:(,vydrzel to!pak to bylo nadherny,jenze ja si pro pernik chodim k jednomu starsimu muzi,celou dobu co beru-taham ho,pritom ho nenavidim!!!nici me,to jsem pochopila az nedavno,drzi me diky pervitinu a pak me jeste hazi do stihu,tak abych mela pocit,ze nejbezpecneji a nejlip je mi s nim!i presto,ze uz to vim,tam chodim dal.za ty dva mesice,co jsem byla s Jarou,jsem tam byla dvakrat na tri hodiny,driv jsem tam byla i nekolik dni.no a posledni navsteva u nej se protahla pres noc,nic jsme spolu nemeli!,jenze problem byl v tom,ze jsem se neozvala Jarovi ani druhej den a to mi pak vecer napsal sms-ze se mnou konci,ze jsem pro nej uzavrena kapitola,at mu ani nevolam,proste konec.no a ja na to nijak nereagovala a zustala u toho dealera 14dni,ciste jsem tam jen byla,nic sexualniho!no a predevcirem-po tech 14dnech-jsem volala Jarovi,ze bych s nim chtela mluvit,jenze jsem necekala takovou reakci,ja porad verila,ze to dopadne dobre,ze me vyslechne a odpusti,uz me v tomhle jednani zna-ze neumim resit veci,cekam az to nejak dopadne,vzdycky to dopadlo katastroficky,ale ja to priste neudelam jinak a hlavne za me vzdycky vsechno vyresili rodice!!spoliham na to,je to blby ja vim,ale kdyz jinej vzor nemam,vzdycky to bylo tak az teda ted,ted to vypada,ze to oni vyresit nemuzou,proto asi takovej sok.abych se vratila k jarovi-tel mi zvedl dvakrat a rekl mi,ze to nema cenu pak uz mi ho vypinal,napsal mi sms-ze si promluvit nechce,ze neni co by se mnou chtel rozebirat a ze jsem uzavrena kapitola a to ze se nezmeni.jsem si jista,ze me miloval a jak se rika,od toho je krucek k nenavisti a ja se bojim,ze to je prave ono!JENZE JSEM ZJISTILA,ZE JSEM TEHOTNA,PANEBOZE,TO NEPREZIJU,BYLA JSEM NA POTRATU UZ TRIKRAT,NAPOSLEDY LETOS 20.KVETNA,JA ANI NEVIM JESTLI CHCI JIT ZASE,ALE ANI SI NEDOKAZU PREDSTAVIT BYT SAMA,TOHODLE JSEM SE VZDYCKY STRASNE BALA A CHTELA VYVAROVAT,TO JE STRASNY,BOLI TO A MOC,JA NEVIM CO MAM DELAT???nejvic co byc si moc prala,aby mi dal Jara sanci,aspon mu to vysvetli,omluvit se a poprosit o sanci,pocitam s tim,ze mi ji neda,i kdyz malo!tak mu aspon oznamit,ze s nim cekam dite,at na to nejsem sama-at uz na to dat ho pryc nebo si ho nechat,jenom me desi predstava rozhodovat se sama.Vim,ze kdybych neudelala tu osudovou chybu-nezustala u toho z...a-ze bych ted byla stastna,tesili bychom se s Jarou na mimino a vykaslala bych se na zasranej pernik,prisaham,ze to vim,bylo by to tak!a ted nemam nic,jsem uplne zevnitr rozervana,az mam pocit,ze nemuzu dejchat a nebavi me to tady,vazne moc nebavi...prosim,co mam udelat,aby se mnou jara mluvil??tehotna jsem nanejvys mesic!treba kdyby to vedel,zmenil by postoj ke me,ale menyslim to tak,udrzet si chlapa ditetem,to v zadnym pripade,jen ho aspon primet se mnou komunikovat,jestli rozumite!jestli tohle vubec nekdo bude cist,tak jsem moc rada a moc si toho budu vazit...vazne moc dekuju,necekam,ze by nekdo na to dokonce reagoval,proc-PROTOZE PROSTE JA...nevim jak to vysvetlit. NADA:(

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jste teď opravdu v dost složité situaci. Měla byste si ujasnit, co je pro Vás v současné chvíli podstatné. Myslím že by to mělo být dítě - ať už se rozhodnete jakkoli. Za to jste totiž zodpovědná a jde o nový život. Pokud se rozhodnete si ho nechat, rozhodně je třeba, abyste hned přestala brát pervitin. Ten je pro vývoj plodu strašně nebezpečný. Co se týče vztahů - nemůžete čekat, že bude fungovat vztah ve třech - Vy, přítel, pervitin. To opravdu nefunguje. Vždycky má jeden z těch dvou přednost, Vy jste dala přednost pervitinu a nedivte se, že přítel Vás proto opustil. Pokud byste ho chtěla zpět, musela byste nejdřív opravdu zvolit jeho před pervitinem, nehledě na to, jak to se vztahem nakonec dopadne. Jít za ním čistá, a to ne pár hodin. Opravdu mu ukázat, že to myslíte vážně. V takhle složité situaci byste myslím potřebovala nějakou podporu, pomoc od někoho nezávislého. Bylo by dobré zajít třeba do Káčka a poradit se tam, co dál.