jak dlouho
...
Dobry den beru občas piko.ale ma prace je ridič.tak si to musim naplanovat treba na dovolenou .silvestr atd...max trikrat ročne!!!!do nosa po jak dlouhe dobe pri kontrole mi to nenajdou i s testu slin,i z moči???vek 29 vaha 90kg. jednorazova davka nosem je asi 4 lajnky.a jeste jeden dotas ,,,,usinani ,,,spi telo nebo mozek jak to je ???moc moc dekuji.....

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, s Vaší minulostí a zaměstnáním je myslím dost nebezpečné pokoušet i jen občasné experimenty. Lehce by mohlo dojít k nějakému neštěstí, nebo byste mohl do drog zase spadnout. Pervitin je zjistitelný nejdéle z moči, a to při občasném užívání tak do týdne od posledního užití. Co se týče usínání, přesně asi Váš dotaz nechápu. Spí i tělo i mozek. V mozku probíhají jiné procey než když bdíte. Na těle se zase uvolňují svaly a zpomalují se životní funkce, jako je dýchání apod.