test na cannabioly
kW-asar
dobry den mam dotaz jsem kurakem marihuany kourim kazdy den asi 8 let. jedu pracovat do bahrainu jsou tam velice prisni co se tyce drog....slysel jsem neco o testech na pot...ale vubec nevim jestli me mohou testovat uz na letisti!! nebo jestli to bude klient nebo tamnejsi zamestnavate?...ten klient ci zamestnavatel by nemel byt problem...ale zajima me to letiste...letim asi za tyden a taky me zajima jestli mi to po tydnu najdou kdyz ted prestanu...ale myslim asi ze to bude asi na dyl nez na tyden...prosim o odpoved..dekuji a naschledanou

Odpověděl:
Dobrý den, o tom, že by někde na letištích plošně testovali cestující na přítomnost drog jsem neslyšela a nepřijde mi to ani zcela reálné. Ale mohu se mýlit a situaci v Bahrainu opravdu neznám. To, že vás bude testovat zaměstnavatel, je však docela možné. Pokud již 8 let denně kouříte marihuanu, bude u vás její užívání zjistitelné dle typu použitého testu po maximální možnou dobu od posledního užití.(Z moči měsíc i déle, z krve 14 dní, sliny a pot také cca 14 dní). Vzhledem k tomu, že jste zjevně náruživým kuřákem marihuany, mě v souvislosti s vaším dotazem ještě napadlo takové malé varování. Nevím, zda jste rozhodnut se po dobu pobytu marihuany vzdát nebo jak to chcete v Bahrainu řešit. Obecně jsou "drogové" zákony v arabských zemích dosti přísné a mohl byste se dostat do nezáviděníhodných problémů. A hlavně bych vás chtěla varovat před tím, abyste si marihuanu vezl s sebou. Ale to asi víte:) Jinak samozřejmě přeji šťastnou cestu a ať to všechno dobře dopadne:)