dotaz na test
angelika
Prosím o radu.Muj syn kouří rok marihuanu.Když jsem na to přišla slibuje ze přestal a že už nikdy nebude.Znám testy ,dávala jsem mu je ale jen z moče.Mám dotaz za jakou dobu je možné udělat novej test a po jake době by mohl byt čistej.A jak často ho kontrolovat.Prosím pomozte.Jsem ochotná ho kontrolovat denne jen kdyz to pomůže

Odpověděl:
Dobrý den, chápu, že vás to trápí a máte o syna velké obavy, ale nejsem si jistá, zda pravidelné kontrolování testy vaše problémy se synem vyřeší. Nepíšete, kolik je synovi let, nicméně v každém případě je testování velkým zásahem do vzájemného vztahu a důvěry. Možná by bylo rozumné, abyste se zašla poradit do některého z odborných zařízení, které poskytují pomoc a poradenství rodičům, jejichž děti mají problémy s drogami. Mohla byste v klidu probrat, jak se synem komunikovat a problém řešit komplexně, nejen pomocí testů. Bývá to mnohem efektivnější. Jestli by pro vás bylo přijatelné, zajít se někam poradit, napište nám znovu a uveďte region, můžeme vám nějaké vhodné zařízení doporučit. Jinak - pokud se týká doby detekce užití THC - při použití testů z moči je tato doba nejdelší. U intezivních a dlouhodobých kuřáků je to 1 měsíc, u občasných kuřáků cca 2 týdny od posledního užití. Je také třeba brát v úvahu možnost falešné pozitivity (i negativity) testu, neboť se jedná o testy orientační, jejichž spolehlivost není zcela stoprocentní a v případě, že výsledek testu je v rozporu s tvrzením testovaného, je třeba jej potvrdit testem v toxikologické laboratoři. Přeji hodně štěstí a trpělivosti.