Je to droga?
Dobrý den, mám jeden dotaz. Doma u dětí v šuplíku jsme našli pytlíček s nějakým bílým práškem, který nemá žádnou chuť a ani vůni. je u toho i takové malé brčko. Dá se nějakým způsobem zjistit, zda se jedná o nějakou drogu? Děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den, spolehlivě by látku dokázala určit toxikologická laboratoř. Bohužel takovýto test není úplně levná záležitost. Nevím, zda jste se zkusili dětí přímo zeptat a jak na to případně reagovaly. A zda jste si všimli i jiných atributů (např. změn chování), které vás k podezření na užívání drog vedly. Můžete se podívat např. na stránky www.drogy.net do rubriky Pro rodiče, kde najdete spoustu užitečných informací k tomuto tématu. Když by byly nějaké další problémy, klidně se ještě ozvěte. Přeji hodně štěstí.