Odvykli sami!
MK
Ve svých předchozích dotazech jsem do předmětu psala Odvykat sami I - III. Předposlední kód byl 158301. Slíbila jsem, že Vás Budu informovat o dalším vývoji. Mno, úplně vysnižovat dávky se mi nakonec do odletu úplně nepovedlo. Byla jsem asi den a půl čistá a pak jsem opět kouřila H. První tři dny dovolené jsem si tedy užila s plnou parádou. Pevně doufám, že jestli po těchhle stránkách brouzdá někdo, kdo koketuje s myšlenkou ochutnávat heroin, že si to třeba ještě pořádně rozmyslí. FAKT se nedá moc kočírovat a vysazení není žádná sranda. Kromě opravdu nepříjemných fyzických problémů (teplota, pocení, příšerná nespavost - co ji vlastně probůh způsobuje?, průjem), se dostavila celá plejádu skutečně tragických psychických stavů - jakože už nikdy nebudu mít z ničeho radost, všechno stojí za nic, ani nedokážu pořádně popsat, byla jsem první 4-5 dnů skutečně dost plačtivá atd. atp. Nicméně to vše se nám podařilo překonat...vzájemně jsme se podporovali, naštěstí se tak nějak povedlo, že když byl ten druhej hodně down, tak ten první ho podržel... a tak. Ani jsme se nesnažili něco shánět, brali jsme to jako příležitost opravdu přestat. Smazali jsme veškerá čísla na dealery...ted jsme zpět a myslím, že to nejtěžší je teprve před námi, totiž abstinenci si udržet. Nicméně oba jsme se shodli, že to dokážeme a že znovu nechceme poznat ten ďábelský kolotoč, kterej se roztočí při užívání tak tvrdý drogy jako je heroin. Pevně doufám, že se celá záležitost pro mě uzavírá, kdyby se však objevili trable, dovolím si ještě se ozvat. Zdravím všechny v poradně a díky za to, že jste.

Odpověděl:
Dobrý den, jsem ráda, že jste znovu napsala a že se vám povedlo heroin vysadit. Vzhledem k nepříjemným abstinenčním příznakům si docela umím představit, že to nebyla zrovna "dovolená snů". Nicméně hlavní je, že jste to ustáli. Ale máte úplnou pravdu v tom, že to nejnáročnější vás stále čeká - a to abstinenci udržet. Chutě na heroin se budou objevovat ještě nějakou dobu, jejich frekvence a intezita by měly postupně slábnout. Zkuste se vyhýbat tomu, co u vás chuť dát si, může vyvolat. (Např. stres, místa a situace, kdy jste si dříve heroin dávali, vyhněte se i ostatních drogám a alkoholu...) Není to jednoduché a pokud by s tím byly potíže, určitě napište, doporučili bychom vám někoho, kdo vám s tím pomůže. Vlastně napište jak se daří v každém případě. Přeji hodně sil a ať se pro vás droga stane jen epizodou v minulosti:)