marihuana
vitao
Dobrý den, co dělat při zjištění, že syn kouří marihuanu. Utratil za posledního půl roku více peněz, takže nezůstal jen u zkušebního testování, už ji používá zřejmě často.Jaké jsou možnosti pomoci mu. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nemám o situaci moc podrobností, takže Vám nemohju moc konkrétně poradit. Potřebovala bych vědět, kolik je synovi let, jak dlouho marihuanu kouří (resp. od kdy víte, že marihuanu kouří), jak se změnilo či nezměnilo jeho chování, zda jsou další problémy kromě utrácení více peněz než bylo u něj obvyklé, zda má problémy ve škole/práci... Pak bych Vám mohla dát nějaká základní doporučení, jak se situací naložit. Zatím přeji hodně štěstí a pokud budete mít zájem, znovu napište.