Vysvětlení
pedrosman
Dobrý den. K dotazu 456306.Vám chci vysvětlit že nechci poradit jak a kde se zfetovat a jak utéct ale chtěl sem s někym sdílet problém. Jsem zavřenej v pakárně mezi totál magorama.U Nešpora mě nechtěj prej sem totál vymaštěnej. Chtěl bych pracovat a žít.Ale drogy mě pomohli jen do problému.Zjistil sem že jde skoro vše napravit ale s pomocí.A já sem se rozhodl jít do U.S.P..Tam drogy nebudou. P.S. Stavím se v Cadasu

Odpověděl: Eva Formánková
Ahoj Pepo. Rozumím tomu, že ses neptal, jak se zfetovat nebo utéct. Jsem ráda, že ses nakonec rozhodl jít do ústavu sociální péče, protože tato alternativa se zdá jako nejpravděpodobnější, která může nastat. Vím, že je to těžké, ale jestlis četl odpověď na Tvůj první dotaz, který jsi psal asi před měsícem a také na ten poslední, doufám, že jsi ho nedočetl s pocitem, že se nikdo nesnaží s Tebou situaci, ve které jseš, sdílet. Myslím, že jsem se Ti snažila vyjádřit pochopení pro to, v jakých těžkých podmínkách se nacházíš a zároveň i naději do budoucna. V CADASu se stav, pokud budeš venku. Ale rozhodně kvůli tomu neutíkej z Bohnic, víš, že spásné řešení u nás nenajdeš. Najdeš tam dalšího lékaře psychiatra, který Tě zná, ale který Ti asi nemůže pomoci lépe, než Ti mohou pomoci v léčebně. Samozřejmě, kdyby se Tvůj stav zlepšil a z léčebny bys byl propuštěn, můžeme společně hledat alternativy, jak Ti pomoci. Zdraví Tě a hodně štěstí Ti přeje Eva Formánková.