utěk z P.L.B
pedrosman
Dobrý den Mám po osmi měsících abstinence šílený chutě na pervitin.Dal bych si ale vím že se mi muže vrátit psychoza.Utekl bych z Bohnic ale budou mě hlásit na policii a na pavilonu jsou mříže které vemně zbuzují agresi když sem pod vlivem drog.Doma nejsem vítanej a ulice není nic moc.Prostě provaz a silnou větev.Je nějaké řešení.

Odpověděl: Eva Formánková
Ahoj Pepo, je fajn, že pořád abstinuješ. Je dobře, že víš, že Pervitin je pro Tebe nebezpečný, dokonce nebezpečnější než pro většinu ostatních uživatelů drog. Také je dobé, že si uvědomuješ, že útěk z Bohnic nic neřeší. Že se pak bude opakovat stejný scénář zase dokola a dokola a tak se ve Tvém životě těžko něco změní. Jseš v psychiatrické péči. S obtížemi, o kterých píšeš, by Ti měli v léčebně pomoc. Ať už jsou to chutě na drogy nebo myšlenky na sebevraždu. Zkus se o tom pobavit s lékaři nebo s nějakým terapeutem. Pepo, bojuj, v CADASu na Tebe všichni moc myslíme a držíme Ti palce, abys to zvládal. Na jakém jseš pavilonu? Můžeš na vycházky? Moc Tě zdraví Eva. P.S. Kdybys náhodou přeci jen utekl, jdi ihned za Kubou Minaříkem.