extáze, kokain a zirtec
terezicka
Dobrý den, chci se zeptat...kdyz si občas dávám kokain a exázi(oboje na ráz) a kdybych si to dla kdyz bych mela v sobe zirtec...vadilo by to??jsem totiz alergik. Proc se na to ptám...jednou kámoš na akci to dost prehnal...nandal si hodne..bolelo ho srdce a desne mu busilo...a sehnal nekde preskamose prasek (od zdravotniho bratra) diazepan ....a jeste vic ho to rozsekalo...musel vyhledat zdravotniky...bylo to fakt hnusny...proc se to stalo??

Odpověděl: Jakub Minařík
No, moc bych to na vašem místě nekombinoval. V nedávné době jsem léčil klientku, která po kombinaci kokainu a ext měla docela nepříjemné psychické stavy a trvalo rok, než se z nich dostala. Asi bych byl na tuhle kombinaci opatrný. Jinak to co se stalo kamarádovi není tak vyjimečné. Stává se, že v takové situaci dojde i k selhání krevního oběhu a člověk zemře. Nebyl by první, ani poslední. Kdyby se vám něco takového stalo, tak vyhledejte lékařskou péči ihned. Jsou léky, které stav mohou zvrátit, ale nejsou volně prodejné a pro použití laikem nejsou bezpečné.