drogy a dítě
maminka
dobrý večer,,už nevím jak dál mám syna bude mu 17 za měsíc,odmítá chodit do učení jednu školu ukončil pokračuje dále v jiné škole a je říjen a opět chodí za školu hrozně lže,potřebuje stále peníze je silně agresivní dá se říci že se ho bojím jsem na něj sama anic nepomáhá v minulosti bzl umístěn v dětském domově pil alkohol byl agresivní neměl o nic zájem,vloni jsem ho vzala nazpět,ale opravdu toho lituju jsem bezradná,na sociálce nic neporadí ..je tu jen možnost znovu úśtavní výchovu,všude slýším nemá trestnou činost nemůžem nic dělat prosím poradtě mi moc děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, snad by se dalo něco dělat postupnými změnami pravidel doma, Vašeho chování k synovi. K tomu je ale zapotřebí probrat podrobně celou stuaci, co všechno se doma děje, co v které situaci děláte Vy a co on. To není dost dobře možné po internetu. Proto bych Vám doporučovala zajít do poradny pro závislosti, pro rodiče závislých a celou situaci probrat s odborníkem. Kontakty naleznete na www.drogy-info.cz, v sekci "mapa pomoci", případně napište, kde by to mělo být a já Vám ráda kontakt zašlu. Rozhodně s tím neváhejte, situace kdy se syna bojíte už je poměrně vážná.