drogy
niki
Dobry den ,moje kamaradka bere uz delsi dobu pervitin.Co vim tak si nepícha ,ale snupe.A skoro kazdy den ma prujem a take bolesti hlavy.Je mozne ,ze to muze byt po pervitinu??A mohou nasledovat i nejake gynekologicke problemy? Dekuji za odpoved..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím bohužel podrobnější informace o kamarádce a jejím užívání pervitinu (kolik je jí let, jak dlouho pervitin bere, jaký byl její zdravotní stav před začátkem užívání pervitinu), takže se dá těžko soudit takto přes internet, zda její potíže s pervitinem souvisí. Bolesti hlavy by souviset mohly a střevní potíže také, ale nemusí, může to být projev nějaké virózy. Bolest hlavy by mohla být spojená s vyčerpáním organismu a nedostatkem spánku (při užívání pervitinu člověk nespí někdy i několik nocí). Střevní potíže zas s tím, že po užití pervitinu člověk nemá hlad, může se stát, že velmi dlouhou dobu nejí, pak jakékoli jídlo užité po delší době může způsobit střevní potíže. Co se týče gynekologických potíží, tak se může stát, že kamarádka přestane menstruovat - což se občas přihodí, pokud člověk velmi výrazně zhubne a zhubnutí je pro užívání pervitinu typické. To, že přestane menstruovat možná na první pohled nevypadá jako závažná věc, ale do budoucna může poškodit reprodukční systém. Proč vás vlastně tyto zdravotní souvislosti zajímají? Potřebuje kamarádka pomoci?