psycho
peknej den za tyden jdu do kacka mam to od up chtela sem vedet jestli se o tom musej dozvedet lidi z kteryma ziju jinak jestli to neni zbytecny kdyz chci fetovat dal spis mam v planu jen se tam myhnout a neresit to dik

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Kontaktní centra jsou zpravidla nízkoprahová a tudíž anonymní zařízení. Nikdo ze zaměstnanců o Vás nemůže bez Vašeho souhlasu nikomu nic sdělovat. Výjimkou jsou situace, kdy si informace vyžádá soud, případně když jde o někoho, komu ještě nebylo 15 let. V případě, že máte obavy z prozrazení, můžete si do konkrétního K-centra najprve zavolat a na vše se anonymně zeptat. Druhá věc, o které se zmiňujete je, že jdete do káčka, že to máte od "up". Nepochopila jsem, co to "up" přesně znamená. Podle toho, co píšete, to vypadá, že v tuhle chvíli jste s braním drog spokojená a nechcete nic měnit. Píšete, že chcete fetovat dál a že tedy máte v plánu se v Káčku jen mihnout. Nemusíte se bát. V Kontaktním centru Vás nebude nikdo ke změně nutit, ani Vás nebude přesvědčovat, abyste drogy nebrala. Jestli jste se svou současnou situací ve všech ohledech spokojena, nemusíte nic měnit. Je to Vaše rozhodnutí, na které máte plné právo. Kdybyste pohled na svou situaci v budoucnosti změnila, můžete se na pracovníky centra obrátit a požádat je o pomoc, radu nebo rozhovor. A to ať už jde o braní drog, zdravotní komplikace, sociální, právní, osobní či jiné problémy. Do té doby můžete využívat ostatních služeb kontaktního centra - zpravidla jde o výměnu injekčních stříkaček, základní zdravotní ošetření, pomoc v komunikaci s úřady apod. Stačí to takhle? S pozdravem, Gabriela Koryntová.