co dělat?
Aneta
Dobrý den,píšu sem už podruhé..na první dotaz mi zatím nebylo odpovězeno,ale mě dělá starosti ještě jedna věc.Co mám dělat pokud se já nebo někdy z mích kamarádů předávkuje perníkem?Až teď mi došlo že kdyby se něco stalo tak vlastně vůbec nevím jak se mám chovat.Díky za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, kolega už na Váš první dotaz odpovídal, stejně se ale omlouvám, že to tak dlouho trvalo...Co se týče toho, co dělat při předávkování, rozhodně platí, že při ztrátě vědomí musíte volat záchranku. Hlavně se ale snažte - pokud už vůbec musíte s pervitinem experimentovat - předejít tomu, aby se Vám něco takového stalo. Nejlépe tím, že si budete dávat drogu, kterou znáte, u které odhadnete, jak je silná. Také si ji budee dávat pomalu, nejdřív ozkoušíte, jakou má sílu. Při užívání šňupáním se - kromě jiného - předejde lépe i předávkování.