INFORMACE
hurricane.girl
ahoj, jsem studentka VOŠ sociální práce a na ročníkovou práci mě zaujalo téma taneční scéna a drogy, chtěla bych se zeptat, zdali by jste mi neposkytli nějaké informace, klidně se pro ně osobně zastavím...Pár knížek sem četla, na pár akcích byla, ale určitě by mi pomohl názor odborníků...P.S. kdyby jste potřebovali někoho na dobrovolný street work mohla bych to zkusit....Moc díky za odpověd:-)Téra

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, nevím, jaké konkrétní informace by Vás zajímaly, ani na co přesně byste chtěla znát názor odborníka. Nicméně zdrojů informací a názorů odborníků je na internetu spousta. Na stránkách www.sananim.cz najdete kontakt na Drogové informační centrum, pod které spadá i veřejnosti přístupná knihovna zaměřená na drogovou problematiku. Další informace o tanečních drogách najdete na našich stránkách www.drogy.net nebo www.drogovaporadna.cz, dále na stránkách Národního monitorovacího střediska www.drogy-info.cz, na stránkách oboru adiktologie www.adiktologie.cz, o extázi (jedné z nejčastějších tzv. "tanečních drog") najdete více informací např. na stránkách http://old.lf3.cuni.cz/drogy/index.html. Stačí to takhle? Co se týče dobrovolné práce jako streetworker - v prvé řadě je potřeba kontaktovat konkrétní pracoviště, pod kterým byste chtěla pomáhat. U nás by to bylo Terénní programy o.s.SANANIM, Na Zderaze 11, 120 00 Praha 2, Telefon: +420 224 920 577, +420 224 920 578, Email: street@sananim.cz, GSM: +420 603 209 948. Dále u nás následuje stáž a teprve pak je možné uzavřít dohodu o dlouhodobé stáži. S pozdravem, Gabriela Koryntová.