extáze, kokain a zirtec
86terca86
Dobry den, chtěla bych se zeptat když smíchám extázi, kokain a zirtec...jestli ten zitec muze neco zpusobit...jako jednou kamosovi podla totiz nekdo diazepan a malem ho to zabilo..tak se radsi ptam

Odpověděl: Jakub Minařík
No, moc bych to na vašem místě nekombinoval. V nedávné době jsem léčil klientku, která po kombinaci kokainu a ext měla docela nepříjemné psychické stavy a trvalo rok, než se z nich dostala. Asi bych byl na tuhle kombinaci opatrný. Jinak to co se stalo kamarádovi není tak vyjimečné. Stává se, že v takové situaci dojde i k selhání krevního oběhu a člověk zemře. Nebyl by první, ani poslední. Kdyby se vám něco takového stalo, tak vyhledejte lékařskou péči ihned. Jsou léky, které stav mohou zvrátit, ale nejsou volně prodejné a pro použití laikem nejsou bezpečné.