krvácení z nosu
jájinka
mam takovy dotaz .. obcas si snupnu pervitin.. vzdycky sem tahala levou dirkou ale naposledy sem to zkusila pravou.. vsechno bylo v poradku ale druhy den rano se mi z niceho nic spustila krev z nosu prave z te prave dirky.. po chvili to prestalo ale potom vecer se to spustilo znovu a uz to bylo fakt strasne moc moc krve a neslo to nijak zastavit .. chtela bych se zeptat co to melo znamenat, z ceho to je a jestli to neni nejak vazne ? a jeste v leve dirce se mi z boku uvnitr nosu udelala takova trhlinka a strasne to boli .. z ceho to je a kdy to zmizi ? .. dekuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Nosní sliznice bývá po sniffingu poškozena. Doporučuju - pár dní nešňupat, kapat si nosní olej coldastop (obsahuje vitaminy, které pomohou sliznici regenerovat). Kdyby se to opakovalo, navštivte ORL. Ale to jim asi budete muset říci, co je příčinou. P.s. Kdyby vás napadlo jít do injekční aplikace - tak ta je mnohem rizikovější. Krvácení z nosu je přece jen menší riziko, než žlouenka a bolestivá ragáda v nose je méně nepříjemná, než amputace končeti pro flegmonu a nebo absces v oku. Existuje také možnost pervitin dát do kapsle (seženete v lékárně) a polknout. Nejlepší je samozřejmě nebrat, ale to asi víte. :-)