otoky
kataka
v prni rade ze srdce dekuju za odpoved jo je to tak ,,, je to zavislot na jehle ja to vim,, je to nenormalni mam pritele dobrou praci nikdo na mne nepozna nic sem taka normalni holka ale tohodle se fakt nemuzu zbabit...

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím Katarino Tak se do toho pustíme takhle na dálku :-) Pokud to jinak než jehlou nejde, což myslím dobře chápu, sám mám desítky podobných klientů, poradím Vám jak na to. Filtrování Subutexu je totiž základím předpokladem jeho bezpečné aplikace.Vědět to dříve, neměla byste takové potíže. Jako filtr použijte bavlněné "uchošťoury" tedy špejličky s "vatou" na kocních. Koupíte je za pár drobných v každém supermarketu. Dbejte na to aby na obalu bylo napsáno "100%cotton". JIná než bavlněná vlákna se lámou, dostanou se do nášlehu a je to pak snad ještě horší než bez nich - pořádně nefiltrují a ještě dělají "drobky".Zapíchají se do žil (zejména v plicích) a tam způsobí lokální záněty, obvykle provázené třesavkou a teplotou. Tak, pokud je už máte, povařte aspoň 10 minut ostré manikůrové nůžtičky ve vodě, tím je sterilizujete. Těmito nůžkami opatrně odstřihněte namotanou bavlnu od špejlí - opatrně abyste neodstřihla i špejli, chce to vzít co nejvíc bavlny ale bez špejle ;-) Párkrát to zuste, zjistíte kde končí špejle a tam střihněte. Ideální bude, když si ještě předtím připravíte (před tím nepoužitý!!!) igelitový pytlík se zipem a odstřihlou bavlnu, nejlépe rovnou, střihejte do něj.Chce to cvik ale jde to. Takto můžete mít připravené filtříky k použití. Vezměte si čistou stříkačku, buď inzulínku bez jehly, nebo klasickou stříkačku menšího objemu (do 2 ml) se "zobáčkem" uprostřed (ne na straně, zůstávaly by Vám tam pak zbytky). A do asi třetiny objemu ji pístem stříkačky doslova napěchujte nastříhanými filtříky (filtříky nijak rukama nemačkejte, nežmoulejte). Subutex rozdrťte na lžíci (jinou lžicí) na prášek, vstříkněte vodu (nejlépe sterilní z lékárny) nebo aspoň 10 minut převařenou vodu z vodovodu, lze použít i vodu stolní balenou, bez bublin, čerstvě odevřenou. Ne minerálku! Pístem z čisté stříkačky rozmíchejte prášek ve vodě až nejsou vidět kousky. Natáhněte do další čisté stříkačky a přestříkněte do stříkačky s filtry.Nasaďte píst a nášleh protlačte přes filtry na čistou lžíci. Pokud bude nášleh pořád kalný, postup zopakujte. Aby se z fitru vyplavil všechen buprenorfin stříkněte do něj ještě trochu čisté vody a protlačte ji přes filtr do nášlehu. Nášleh by měl vypadat jako čistá voda. celkem tedy budete potřebovat 3 stříkačky jednu na filtrování,druhou na přestříkávání, třetí k aplikaci. Vždy nové čisté.Použité filtry vyhoďte, za pár hodin se vnich namnoží mikrobi, které mohou způsobit další komplikace. Tohle je jenom začátek. Máte toho hodně. Takže se ozvěte jak to šlo.Budeme pokračovat, budete-li chtít. A:T: PS.:Doporučuji změnit doktora pokud vám říká takové věci. PS2:Nebojte se tak malé množsví vody se opravdu vstřebá :-)