romanek
dobry den jmenuji se roman mam jeden problen us sest let piju alkohol a kourim travu do toho .....pervitin a .....lsd a exstaze ale neni to denne je to trikrat do tejdne negdy vickrat ja bych stim chtel hrozne prestat hrouti se my celej zivot .....byl sem na detoxu pod petrinem v praze a na dvopu mesicnim lecenim ..v kostelci nad labem ale ...nepomohlo my to teda ja sem ysi nepomohl nemam takovou vuli zit bez toho nebo sem si na to tak navykl mrzi me to ja bych potreboval neakou komunitu delsi treba na rok nebo tak neco nevite o necem a taky tetka hodne subotexi ....ale po prvi my stoho bylo hodne spatne zvracel sem celej den ale tet us je to dobry a bez toho nevydrzim aspon 4 kovej si dat musim ...chci prestat prosim poradte my dekuju mnoho krat ... romanek

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Vzhledem k tomu, že píšete, že jste byl na detoxu v nemocnici Pod Petřínem v Praze, tak předpokládám, že je Vám pod 18 let - je to specializovaný detox pro mladé lidi do 18 let. Mohla bych Vám doporučit terapeutickou komunitu, která se také zaměřuje na mladé lidi. Existují dvě komunity, jedna je terapeutická komunita občanského sdružení SANANIM a je v jižních Čechách, druhou provozuje o. s. White Light a je v Ústeckém kraji. Léčba v nich trvá několik měsíců (cca 6 - 8 měsíců). Níže máte uvedené kontakty na komunity, včetně webu, kde najdete více podrobností o léčbě, podmínkách nástupu, pravidlech léčby a pod. Pokud byste měl zájem o léčbu na Karlově, je potřeba předtím vyřizovat všechny vstupní formality přes Kontaktní centrum SANANIM. Praha 7, Kontaktní centrum SANANIM, o. s. Osadní 2, Praha 7, 170 00 telefon: 283 872 186 Mgr. Peter Porubský http://www.sananim.cz Čimelice, Terapeutická komunita Karlov, o.s. SANANIM Karlov 3, Čimelice, 398 04 telefon: 382 229 655 Petr Vácha http://www.sananim.cz Mukařov, Terapeutická komunita o.s. White Light I. Mukařov 53, Úštěk, 411 45 telefon: 416 797 069, 602 100 733 Mgr. Ivana Radimecká http://www.whitelight1.cz