neurol
nuninka
dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaké riziko nese když přítel užívá injekčně subutex a do toho cumlá neuroly?Bere to približně 3 roky.může ho to po čase nějak poškodit?

Odpověděl:
Dobrý den, pokud přítel takhle užívá tři roky, bude mít rozvinutou závislost na opiátech (subutex) a benzodiazepinech (neurol). Užívání těchto látek v kombinaci je potencionálně nebezpečná záležitost. Obé to jsou látky s tlumivým účinkem a riziko předávkování, v jehož důsledku dojde k zástavě dechu, je poměrně významné. Více informací o obou látkách najdete na těchto stránkách v rubrice Tlumivé látky - subutex a benzodiazepiny. Chápu, že příteli chcete pomoci, nicméně důležité je, jak se k tomu staví přítel. On by měl o léčbu zájem?