já a moje dítě
baris
Před 8lety jsem byla narkomanka,nula,troska,prostě na dně "..díky.."pervitinu.Strávila jsem po léčebnách(Opava,Jemnice) a ambulancích celkem 1rok. Začala jsem znova několikrát a dávala se do pořádku.Dnes jsem matkou,která dýchá za své dítě ,je pro mě vše pro co tady jsem... ...od té doby co jsem otěhotněla se mi hnusí pohled na jehlu a ten co je nademnou ví,že bych to do ruky vživotě už nechytla!!!!!Je tady ovšem jedno ALE...!pervitin je pořád v mém okolí i když mám práci,prostě vše funguje doma tak jak má....zakouřím si !!!!Nikdo na mě nic nepozna,věnuji se dítěti,chodím do práce ALE ve vnitř už jsem zničená!!!10 let se stím svinstvem potkávám a je to moje vina,ale jsem závislá...Prosím neohrozím své dítě když vyhledám ambulantí pomoc....myslím sociálkua podbně...Jedíné co bych nepřežila kdyby mi dítě vzaly,nebo to zasáhlo nějak moje dítě.Děkuji za radu...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že je fakt rozumné s tím začít něco dělat. Víte, ono to sice může vypadat na první pohled, že to na Vás nikdo nepozná - v práci se Vám to možná podaří utajit, alespoň na nějakou dobu, ale děti bývají na změny chování u rodičů poměrně vnímavé a cítí, že se něco děje, ať je jim třeba jen pár let. Takže s ohledem na dítě byste tu pomoc skutečně měla vyhledat, ambulantní pomoc můžete vyhledat i anonymně, sociálku na Vás volat nebudou. Nejdůležitější je, abyste tu pomoc vyhledala pokud možno hned. Když mi napíšete, odkud jste, tak bych Vám mohla vyhledat nějaké vhodné zařízení. V Praze existují i speciální ambulantní programy pro mámy (i táty), co mají problémy s drogama a potřebují pomoc. Ale i mimo Prahu by měla být pomoc dostupná.