je muj pritel zavisly?
nikka
Dobry den, predem se omlouvam za mou obsahlejsi otazku. Muj pritel byl zavisli na pervitinu od svych 16 - 17 let. Poznala jsem to na nem az se situace vyhrotila a on se priznal sam. Pote sme se odloucili a ja na rok odjela do zahranicci a nevedela o nem. Ted sem zpet a toho cloveka nepoznavam puvodne jsem ho nectela ani videt protoze o nem kolovalo ze krade, vari pervitin a styka se s lidmi kteri se chovaji stejne. Presto sem se pak chtela presvedcit jaka je pravda. Hodne se zmenil nebydli u rodicu, zil i na ulici, ted zije v dome po prarodiccich.Tvrdi ze neni zavisli a protoze mel od malicka penize luxus krasu, chtel si zkusit jaky to je byt v jinym svete, bez penez atd chtel zjistit jak to chodi mezi spodinou. Tvrdi ze ho to posililo a ze ted chce budovat ma velky plany kterym nejde verit ze je uskutecni. I kdyz mluvi celkem realne a rozumne a je videt ze si v zivote prosel peklem a hodla to pouzit jako velkou posilu do budoucna, bojim se ze to jsou je sebevedome keci zdrogovaneho cloveka ktery si maluje jen to co nikdy vlastne neni mozne uskutecnit. Dekuji za Vas nazor a odpoved.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den. Bohužel jsem z Vašeho dotazu nepochopila, na co přesně se ptáte. Odhaduji, že nejspíš o celé situaci hodně přemýšlíte. Snažíte se přijít na to, zda je to, co Vám bývalý přítel tvrdí, možné - ať už jde o důvody, které ho přivedly braní, tvrzení, že abstinuje, nebo jeho plány a vize do budoucna. Bohužel takhle na dálku a na základě popisu situace v pár větách, nelze přesně posoudit, co je pravda, co přání, co sen. Nelze odhadnout, zda bývalý přítel aktuálně užívá nebo abstinuje, ani zda jsou jeho plány nereálné vize zdrogovaného mozku nebo přání mozku střízlivého. A už vůbec nelze odhadovat, jak dlouho případná abstinence bývalému příteli vydrží. Rozhodně bych Vám doporučila být na sebe opatrná, situaci sledovat a nespěchat s hodnocením. Zkuste nějakou dobu počkat. Teprve čas ukáže, co je pravda. Stačí to takhle? S pozdravem, Gabriela Koryntová.